dimecres, 29 de maig del 2019

París inoblidable

Aquest viatge ha sigut un dels millors, ja que hem fet família i hem pogut disfrutar d’una de les ciutats més boniques i ara entenem per què es diu “La ciutat de l’amor”. Hem passat les 24 hores durant 5 dies amb la millor família que es pot elegir, perquè junts som un pack. (Olivia Vera)
Ha sigut la millor manera de finalitzar aquesta etapa i de segur que mai podré oblidar aquest viatge. #París2019 (Claudia Sandemetrio)
El viatge de París amb la classe m’ha encantat, m’ha demostrat que tinc una classe en què ens cuidem els uns als altres i ens preocupem per tots, i mai deixem ningú de costat. He comprovat que tinc una segona família. (Sergio Company)
Sense dubte, ha sigut un viatge espectacular, amb persones increïbles. Tal com diuen, els amics són la família que u elegeix, i anar a París amb la meua família ha sigut com estar a casa. (Lorena Simón)
El viatge de fi de curs a París sempre serà recordat amb il·lusió pels bons moments viscuts al costat d’uns grans companys. #PARIS2019 (Lucía Ruano)
M´ha agradat molt aquest viatge, ja que considere que hem vist moltes coses, es podria dir que quasi tot en cinc dies. A més, hem estat sempre tots junts, i no hem tingut ningun problema. També estic molt contenta amb els mestres ja que han estat amb nosaltres com amics, això ha fet que estiguérem en un millor ambient i no hi hagueren tensions. Estic molt contenta i m’ho he passat molt bé. (Sofía Romero)
Han sigut uns dies per a passar junts una experiència increïble abans d’acabar aquesta etapa. Sense dubte em quede amb totes les experiències viscudes i amb tot el que he après amb aquestes. Gràcies als mestres que ens varen a acompanyar i als meus companys per fer d’un viatge que sempre recordaré.  Aquest viatge ha sigut increïble. (María Albert)
Per a mi aquest viatge ha suposat un canvi personal molt significatiu, ja que vam poder conviure tots junts, ajudant-nos uns a altres i col·laborant per a què tot isquera bé. A més, quan vaig tornar a casa, a banda de sentir-me molt cansat, em sentia bé i emocionat per haver pogut estar aquestos dies amb els companys i haver pogut disfrutar d’una de les ciutats més boniques a les quals he viatjat. Aquest viatge ha sigut una gran experiència. (Josep Yuste)
Gràcies per aquest viatge. Sou un gran equip. Un equip divers, amb individualitats molt diferents,  en què cadascú brilla amb llum pròpia creant un resplendor tan meravellós com el de la torre Eiffel il·luminant la nit parisina. Al nostre record… sempre ens quedarà París!! (Maribel Gutiérrez)
A París he viscut una de les millors experiències amb els que han sigut part de mi, i que vaig a trobar a faltar. Sense ells res serà igual. (Sofía Cervera)
Boniques experiències, gran companyerisme i moltes riures. El millor viatge de la meua vida escolar. Records inoblidables. (Guillem Mardrigal)
Un ciutat meravellosa amb un grup extraordinari. He fet un pas molt gran com a mestre, i vos ho agraïsc molt. Sens dubte, serà una experiència molt difícil d’oblidar!! Au revoir! #TotsJunts  (Vicent Ferrer)