dijous, 29 de maig del 2014

De ciència certa

El dimarts passat, dia 20, els alumnes de 3r d’ESO vam fer una excursió al Museu de les Arts i les Ciències  de València per a fer un taller de Física i Química.
Vam eixir a les 9:00 i agafàrem el tren i després l’autobús, que ens va deixar a la porta del Museu.
En arribar allí vam esmorzar i després vam fer el primer taller, un taller de màgia química. Ens vam sorprendre molt en veure  la quantitat de coses que ens va ensenyar aquell xic. Ens va agradar molt.
Quan acabàrem el taller de màgia vam pujar a la segona planta on es trobava el pèndul de Foucault, el qual ens mostrava el moviment giratori de la Terra. També vam veure unes exposicions de bicis antigues i després passàrem a una sala d’efectes visuals on hi havia un espill en què es veien reflexades les persones que seien i també unes mans que et deien si tenies corrent elèctrica al teu cos.
Després d’una estona vam veure un taller de física, al qual hi havia una bola magnètica gegant de metall i vam fer unes proves que van ser molt divertides.
Quan acabàrem aquest taller vam baixar i ens van deixar una hora perquè dinàrem i passejàrem pel Museu.
Després de dinar vam fer l’última ullada al museu: vam anar a una sala on hi havia un maniquí per a fer operacions i moltes altres proves que eren molt divertides. També,  vam pujar a la tercera planta i vam veure l’exposició que hi havia de l’equip de futbol del València  i també vam entrar en algunes sales on es veia el canvi climàtic de la Terra. Aquesta  última hora es passà molt ràpid i va ser molt divertida.
Ha sigut una bona elecció fer aquesta excursió i a nosaltres ens ha paregut molt divertida i hem aprés moltes coses de l’assignatura. Va ser un dia fantàstic.