divendres, 1 de març del 2019

La descoberta de València


La classe de 4t d’ESO vam anar ahir, 26 de febrer, a València a fer una activitat que es diu València Històrica, una excursió plena de cultura, història i de diversió junt als professors Vicent i Jose Antonio. És una activitat sobre edificis històrics de València que hem preparat durant dos setmanes a classe i que, a més de fer l’exposició, hem fet cadascun un mural que hem exposat en el corredor de l’edifici de Secundària.
Durant el recorregut per València cada alumne de 4t es preparava per a exposar el monument, la plaça, l’edifici o l'església que havíem preparat. Vam visitar els llocs més emblemàtics de València com la Catedral, el Micalet, la Llotja de la Seda, el palau del Marqués de Dos Aigües, etc… Una de les coses més divertides de l’excursió per a mi va ser quan pujàrem al Micalet, perquè encara que fou molt cansat ens vam riure molt.
Jo vaig explicar la Llotja de la Seda. Em va costar molt perquè és un edifici molt important i amb molta història, però els meus companys i professors m’ajudaren molt. I encara que estava molt nerviosa tots ho van entendre molt bé.
D’edifici en edifici vam passar el matí. A l’hora de dinar, anàrem tots junts al Mcdonald’s de la plaça de la Reina.
Fou un dia molt divertit i interessant ja que, a més de visitar llocs que mai havia vist i estar tota la classe junta al nostre últim any a l’escola, vaig aprendre més del que pensava i sense estar a classe.

Olga Vázquez (4t d’ESO)