dilluns, 18 de febrer del 2019

Visita al Museu de la Ciutat

El passat 6 de febrer l’alumnat de 1r d’ESO vam fer una excursió al Museu de la Ciutat de València i al Centre Arqueològic de l’Almoina.
Quan vam arribar, vam anar a una plaça on vam esmorzar. A continuació vam anar al Museu de la Ciutat. Allí ens vam separar en dos grups: mentre que el primer grup veia la part de baix, el segon veia la de dalt. A l’hora vam canviar.
Jo crec que el que més ens va agradar a les xiques va ser un espill en què et podies veure per tots els costats, i com ens va agradar tant ens posàrem d’un en un per a veure’ns millor. En el museu hi havia coses molt elegants, com les cadires, els quadres, les sales, l’escala…. Però el més graciós és que podies anar de sala en sala sense cap problema.
En la part de dalt del museu hi havia coses molt antigues com per exemple: el comptador de la pólvora, els pesos…. Fou una excursió molt entretinguda i molt divertida, ens ho passàrem molt bé.
Quan vam eixir vam anar al museu de l’almoina. Allí varem veure coses xulíssimes com: pous, carrers per on passaven el romans…. També ens van explicar la història de com era abans la ciutat. Abans en l'època romana la nostra ciutat es deia Valentia.
En acabant eixírem i ens vam seure en uns banquets que hi havia fora, perquè encara era prompte. Quan ja era l’hora vam anar cap a l’estació del tren. Va ser una excursió que la tornaria a repetir sempre, perquè ens ho passàrem super bé, riguérem molt, parlàrem molt, i fins i tot comentàrem tot el que ens deien, això era un no parar. Però jo la tornaria a repetir.