dijous, 27 de gener del 2011

Viatge a la neu

Els dies 17 i 18 de gener d'enguany els alumnes de 4t, 5é i 6é de Primària, més els de 1r, 2n, i 3r d'ESO anàrem d'excursió a la neu. El dia 17, dilluns, ens alçàrem a les 6h del matí per a poder estar esperant l'autobús a les 7h. Quan ja estàvem dalt de l'autobús i ens havíem acomidat dels nostres pares, férem l'oració del matí, tot demanant que no ens passara res dolent. Després d'un llarg viatge amb l'autobús, baixàrem a les pistes d'esquí de Javalambre, per a poder agafar les nostres botes, esquís i cascs. Una vegada ja ho teníem tot, ens digueren amb quin monitor havíem d'anar. Com ja sabíem cap on havíem d'anar, anàrem amb els nostres monitors per tal que ens donaren una classe xicoteta per poder esquiar. Quan s'acabaren les classes amb els monitors, ens deixaren una hora per practicar per lliure i després dinàrem. Després de dinar, ens tornaren a deixar per lliure fins les 16 h, en què vam tornar els esquís (però les botes i els cascos ens els enduguérem i els vam deixar a l'autobús).

Quan arribàrem a l'alberg ens digueren en quines habitacions anàvem a dormir. Ens dutxàrem i ens posàrem còmodes. Fou divertit veure com era l'alberg. De seguida es féu l'hora de sopar. Teníem tots molta fam. Quan acabàrem de sopar anàrem a les habitacions, encara que alguns es van quedar jugant al billar o veient la tele. Les meues amigues i jo, ens posàrem el pijama i estiguérem rient una estona a l'habitació. Dormírem tots molt bé, tot i que a mi em costà un poc. Al día següent ens despertaren a les 7h per a baixar a desdejunar-se a les 7:30 h. No teníem molta fam però ens ho menjàrem tot de pressa perquè teníem moltes ganes d'anar a esquiar. Col·locàrem les maletes a l'autobús i vam anar de nou a les pistes. El matí fou paregut a l'anterior, però aquesta vegada tots ens tiràrem per pistes més difícils. Dinàrem al bar d'allí, tornàrem a esquiar i finalment pujàrem l'autobús per a tornar a casa. Començàrem a notar el cansament, i hi hagué gent que fins i tot dormí un poquet. Ja teníem ganes de tornar a casa i posar-nos còmodes, però la veritat és que fou una excursió molt divertida i gens avorrida.

Ana Alemany (6é de Primària)