divendres, 27 de maig del 2016

Hem pujat al Molón de Camporrobles

Els alumnes de 1r i 2n d'ESO hem anat d'excursió a Camporrobles. M’ha agradat l’excursió. L’únic que no m’ha agradat és el grup que m’ha tocat perquè van molt lents i això no m’agrada. M’agradaria que la ruta fóra més llarga ja que em pareix molt curteta, i no hi ha un Mac Donalds damunt de muntanya, i Dani ens havia dit que sí que n’hi havia. El que més m’ha agradat és quan hem baixat corrent de la muntanya. I m’agradaria fer-ho altra vegada però jo crec que no vaig a poder fer-ho altra vegada amb ells. :(
Yishu Jin (1r ESO)
El dia 23 de maig a les 8 del matí els alumnes de 1r i 2n de l'ESO hem anat a Camporrobles per a fer una excursió de senderisme, que tractava de guiar-nos per la muntanya, per sendes fins a arribar a dalt de la muntanya "EL molón". Quan arribàrem a Camporrobles ens van explicar que havíem de fer, ens van dir l'ordre dels grups en eixir. Cada grup eixia cada tres minuts de diferència. Al principi pujàrem fins a arribar a un poble ibèric romà on vam parar a esmorzar. Quan va arribar l’últim grup, als 10 minuts va començar a eixir el primer grup i a partir d'ací cada 3 minuts eixia un altre grup.
Quan vam arribar al cim de la muntanya vam estar observant el paisatge i unes ruïnes de cases. Quan van arribar tots els grups ens vam fer una foto i després baixàrem tots junts per un camí diferent al que hem pujat. Quan arribàrem baix pujàrem a l'autobús i quan arribàrem a Massanassa cadascú se’n va anar a sa casa.
Belen Casany (2n ESO)